Επιχείρηση στον κλάδο των Logistics και του χονδρεμπορίου Ζαχαρωδών – Αναψυκτικών & Ποτών

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στον κλάδο του χονδρεμπορίου Ζαχαρωδών – Αναψυκτικών - Ποτών, πάνω από 40 χρόνια. Συνεργάζεται με μεγάλες επιχειρήσεις τροφίμων, αναψυκτικών κτλ. και προμηθεύει ένα δίκτυο αποτελούμενο από μικρά σημεία λιανικής πώλησης που έχει αναπτύξει μέσα στα χρόνια.
Επίσης έχει συνάψει συνεργασία Logistics (διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας) με μεγάλη εταιρεία αναψυκτικών.
Κύριο μέλημα της επιχείρησης είναι να διαφοροποιείται, διατηρώντας με τους πελάτες της το κλίμα εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας που έχει δημιουργήσει, το οποίο βασίζεται στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και στην καθημερινή επικοινωνία που έχει μαζί τους.
Επιπλέον, λόγω της εδραιωμένης της φήμης και αξιοπιστίας, έχει συνάψει με τους προμηθευτές εποικοδομητικές συμφωνίες εμπορικής πολιτικής μακράς διάρκειας, το οποίο έχει ως απότοκο την εξασφάλιση καλύτερων τιμών πώλησης για το πελατολόγιό της.
Ζητούμενο τίμημα : 690.000 ευρώ για εξαγορά της επιχείρησης.
Συγκριτικά πλεονεκτήματα :
- Ισχυρό Know How για την διανομή προϊόντων και εξυπηρέτηση ‘μικρών σημείων’ λιανικής.
- Εύρωστο πελατολόγιο το οποίο αποτελείται από 300 – 350 ενεργά σημεία στην Αττική και πάνω από 150 σημεία λιανικής με συνεχή υποστήριξη και προμήθεια προϊόντων.
- Υπογεγραμμένες συμφωνίες με μεγάλες επιχειρήσεις για την διανομή προϊόντων τους σε μικρά σημεία λιανικής, ζαχαρωδών & ψιλικών, στην Αττική.
- Ισχυρό Brand Name λόγω της παρουσίας της σε αυτή την ‘niche market’ για πάνω από σαράντα (40) έτη.
- Έτοιμη λειτουργικά επιχείρησης με προσωπικό που γνωρίζει την αγορά, έτοιμες εγκαταστάσεις με χαμηλό ενοίκιο, παραμετροποιημένο ERP και συντηρημένα μεταφορικά μέσα.
- Οι διαχειριστές της επιχείρησης δύνανται να παραμείνουν στην εταιρεία για εύλογο χρονικό διάστημα, ώστε να ‘περάσει’ η τεχνογνωσία ομαλά στην νέα ιδιοκτησία.
- Η εταιρεία παρουσιάζει διαχρονικά ‘θετικά’ οικονομικά στοιχεία και έχει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης.
- Συνεχή προσπάθεια από την υπάρχουσα διοίκηση για εξέλιξη της επιχείρησης και νέες συνεργασίες.
- Υπογραφή MOU με κανάλια διανομής προϊόντων στο εξωτερικό.
- Δημιουργία προϊόντων δικής της ετικέτας, με εμπορικό σήμα κατοχυρωμένο στον ΟΒΙ (Οργανισμός βιομηχανικής ιδιοκτησίας).